Khamis, Jun 24, 2010

Luahkan perasaan mu sebelum dia diambil orang


Semua orang mesti pernah ada perasaan sukakan seseorang dalam diam kan. Bagi yang tak ada pengalaman lagi tak tau la macam mana rasa dia. Selalunya orang yang takut nak bagitau perasaan ni pada si dia la yang tau rasa dia macam mana.Ye la perasaan tu dah membuak-buak dalam hati tu tapi tak pernah pun luahkan pada si dia.


Bagi yang masih lagi ada menyimpan perasaan ni cepat-cepat la luahkan perasaan tu. Bukan apa, takut kalau-kalau si dia kene kebas dengan orang lain pulak. Tapi kalau dah tau dia tu dah jadi milik orang tepaksa la lupakan je. Ye la, takkan nak runtuhkan masjid pulak ye. Tapi kalau yang masih single tu cepat-cepatlah luahkan perasaan korang tu dekat dia. Bila korang luahkan perasaan tu baru la korang dapat tau respond dari si dia. Untung-untung si dia dapat menerima korang. Kalau ditolak tu paham-paham je la. Sekurang-kurangnye pedih kena reject tak la sesakit pedih bila tengok orang kita suka dikebas orang.

Mohamad Nur Hidayat
7 Sudu Updated at:

10 comments so far. What are your thoughts?

  1. Salam...

    bukan mudah meluahkan rasa hati. tapi Alhamdulillah, aku dah kahwin

    BalasPadam
  2. Adakalanya meluahkan secara melulu mengundang masalah lain...hehehe

    BalasPadam
  3. luahkan je.
    nnt lega la.
    at least luahkn ;]

    BalasPadam
  4. Mohamad Nur HidayatKhamis, Jun 24, 2010

    iye..kalo nak muntahkan pun boleh je..point dia bagi org tu tau isi hati

    BalasPadam
  5. btol3~~
    hehehe~~kalo pmpn pon, mmg kena mcm tu gak, kang nyesal xsudah kalo melepas~ :P

    BalasPadam
  6. dgar lgu aku tak marah..

    BalasPadam
  7. kena la cuba gak kan..kalau tak mana org tu nak tau

    BalasPadam
  8. xpe kita settle masalah satu2 ek

    BalasPadam
  9. lagu ape 2?...sapa penyanyi dia

    BalasPadam

 
back to top